onsdag 20 oktober 2010

Inget där

De hittade inget under gastroskopin. Allt såg helt okej ut.
Det är väl bra nyheter egentligen men det ställer ju frågan: vafan är det som är fel då?!
Jag är helt slut. Det var verkligen inte kul med gastroskopi, även om sköterskorna och läkaren var helt sjukt bra! Superpedagogiska och trevliga, förklarade alltihop steg för steg. En satt t.o.m och smekte mitt hår under gastroskopin för att hålla mig lugn. Eller så hade hon nån fetisch för det, vad vet man? De kanske inte ens jobbade där =P

Jag fick lite tid över att gå förbi vårdcentralen efteråt, nu står vågen på -57kg. Yay =)



1 kommentar:

  1. Grattis till din enorma viktnedgång Jonas!
    Och vem vet..sköterskan kanske bara tyckte du va en babe! ;)
    Trist att dom inte hittar något. Samma är med min make.. Fast det är ju döskönt att dom inte fann något men ändå så hade det varit lite skönare om dom hittat något så man hade kunnat börja behandla det. Ja du hajjar vad jag menar! ;)

    Kram på dig
    Malin

    SvaraRadera