måndag 12 juli 2010

Maneten mitt i smeten.

Så, jag fick äntligen tummen ur o badade igår. Under regn och åskhot. Men jag badade =)
Vi åkte ner till Lilleby och plaskade en stund, och när vi simmade från flotten in till land igen simmade jag rätt in i en brännmanet. Det var första gången för mig tror jag, iaf sen jag var väldans liten. Inte fullt så farligt som jag trodde det skulle vara.

Anywho,ska försöka ringa sahlgrenska och se hur långt de har kommit med min remiss om en dietist. Det lär ju inte gå många knop nu under sommaren, men sommaren är snart över och jag vill ha min jävla dietist! =P

Tänkte vänta någon vecka med att väga mig igen, det blir roligare med stora resultat =P

Jag är sååå sugen på lasagne, så om någon har nåt gott recept på en nyttig lasagne får ni gärna hojta till.

Ikväll ska jag göra något som verkligen inte är min grej, men det är alltid kul att komma ut från lägenheten lite. Jag ska gå på Lotta på liseberg... det ni.. allsång.. Bättre än att slösa bort dessa fina sommardagar med att levla på World of Warcraft iaf.

Tjipp.


2 kommentarer:

  1. Jag rekommenderar zucchinilasagne, alltså utan lasagneplattor. Minst lika gott som "vanlig" lasagne. Här är receptet http://zitalenasrecept.blogspot.com/2009/11/zucchinilasagne-med-notfars.html

    SvaraRadera
  2. kanon, den får vi prova =) tack!

    SvaraRadera