onsdag 6 april 2011

Good times!

Ja, nu går det fint!

Jag har kommit igång med träning regelbundet. Två gånger i veckan kör jag på Majornas sportlife. Helt folktomt hela förmiddagarna och fram till 15-tiden. Underbart. Nån gång i månaden träffas jag med min PT på sportlife Ullevi och går igenom resultat och ökar eller minskar vid behov. Känns så sjukt skönt. Dels att känna sig som att man hör hemma på gymmet och inte att man är nån sorts bedragare som inte borde vara där, och dels att faktiskt se och känna resultaten från gång till gång!! Underbart!

Jag har äntligen börjat ta tag i körkortsstrulandet och har köpt mig ett paket med 10 körlektioner och redan skickat efter lämp och gått handledarkurs med sambon. Inom 6 månader vill jag ha ett körkort i min hand! Punkt!

Jag har blivit uttagen att vara en av 50 slutansökningar bland tusentals till tidningen Amelia´s bloggserie "strandtestaren". Får jag det jobbet vet jag inte hur jag kommer överleva chocken. Fyra betalda resor till fyra kontinenter. Och arvode. Helt sjukt bra.

På fredagsmorgonen blir det resa av till London. Första besöket där för mig, ska dit med en grupp kompisar. Hoppas allt går smidigt! Det är en hel del sightseeing inbokat, turistattraktioner och en hel del shopping och pubar. Sweet!

Ja, jag vill nog sluta där för tillfället och bara tänka en stund på hur bra jag har det! Tack för mig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar