måndag 3 maj 2010

Måndagsexemplarisk!

Ja då var helgen över! Sista jobbhelgen på länge nu, och det vr en riktig pers. Gårdagen iaf. Så mycket galenskap. Sista timmarna var jag så slut i huvvet att jag inte kunde göra annat än att skratta vad folk än sa.

På vägen hem skrattade jag åt mig själv istället för att jag nästan tappar byxorna!! wohoo!! För en månad sen fick jag ju knappt ens på mig samma par byxor! Yay me!

Känner mig väldigt.. nöjd.. idag. Allt känns en smula fluffigt och overkligt, men ändå väldigt bra. Känner mig smalare, piggare och gladare än jag gjort på länge. Hoppas verkligen det här håller i sig.

Idag blir jag dessutom utslängd från mitt eget hem då min blivande man äntligen ska ta "the talk" med min blivande svärmor. Kan vara bra för henne att veta innan bröllopsinbjudan kommer.

Nu ska jag tillbringa dagarna i lugn och ro. Göra mina andningsövningar inför operationen, ta vitamintillskott för att stärka immunförsvaret, promenera minst 30 min per dag och dricka de delikaaaaata modifastdryckerna.
Livet är en dröm!

Jobbar onsdag natt till torsdag förmiddag och sen bär det av till Tyskland med mor och styvfar. Och min hysteriska nervositet.. om inte den åker fast i tullen dvs, man kan ju alltid hoppas.



2 kommentarer:

  1. Vad är det för vitamintillskott du tar? Vem har ordinerat det?
    Åker du redan på torsdag, skall du inte opereras nästa vecka? Eller ni kanske tar det lugnt på vägen ner.
    Nervös nu? Du eller din sambo får gärna skicka ett SMS eller ett mail när allt är klart, så jag slipper oroa mig för dig :) Mitt mobilnummer är 0707-139942.

    SvaraRadera
  2. bara vanlig vitaminmix från apoteket, du vet såndär "vitamin man" "vitamin kvinna" "vitamin 55+".. jag använder bara den första, resten var bara exempel =P

    det stod i de papper jag fick från christa att det är rekommenderat att ta vitamintillskott veckan innan op'en för att höja immunförsvaret.

    tar det lugnt på vägen ner, ska bli skönt

    SvaraRadera