fredag 13 augusti 2010

Första köpet för vandringen

Så jävla gött vi fick tag i ett jättebra tält till vandringen för mindre än en tredjedel av priset vi hade tänk oss från början. Länge leve tradera! Nu ska vi bara få tag i resten lika billigt =P Det är ju nackdelen med att ha ganska höga krav på utrustningen och en budget som inte direkt matchar de kraven. Men första köpet klart och det känns bra!

Hittade en rygga idag med som jag la bud på, hoppas vi får den! Eventuellt ett par kängor oxå, men vi får se. Ska ner på butiken och prova ett liknande par först.

Igårkväll var vi på bio, såg Inception som jag var väldigt tveksam till då jag verkligen inte gillar Leo. Men den var ju helt kanon! Genomtänkt rolig och jäääävligt cool. Matrix möter Oceans 11. Jag väljer dessutom att tro att snurran välter snart (för de som sett filmen). Var inte helt förberedd på hur lång den var bara, gick in igår och kom ut idag.

Träffade på ett par gamlingar som hade sett Leonard Cohen och var helt lyriska över upplevelsen. Klockan var ju typ halv ett på natten. Kul att se gamlingar med sån energi! Då kanske det finns hopp för mig ändå lixom.

Idag ska jag på lunchdate med Kanin, direkt efter det ska jag till Löplabbet och fixa med inlägg, ska bli.. dyrt...

Pöss på er!


3 kommentarer:

  1. Blev inga inlägg idag, hade sett fel på tiden och missade den med 3 timmar. Inte bra. Fick tid igen, OM EN MÅNAD. Sjuka köer.

    SvaraRadera
  2. Schysst att du ska börja vandra. Jag har en polare som är väldigt inne på det, så jag har bett honom tänka ut några tips på prylar och så. Hoppas det går bra och att du får inläggen.

    SvaraRadera
  3. Nice! Alltid välkommet med tips från någon med erfarenhet.

    SvaraRadera