onsdag 19 januari 2011

En tisdag till

Ja hörrni. Tisdagar och jag. Underbar kombo.

Jag har iaf varit på vårdcentralen efter jobbet och där konstaterades ganska fort att jag har lågt blodtryck. Därför har jag haft lätt till yrsel och varit på väg att svimma på gympassen. Det enda som hjälper är tydligen just träning så det är bara att fortsätta fast med mer pauser och försöka ta bort övningar som triggar yrseln. Hur jag nu ska komma på det, men det löser sig nog.

Vägde mig när jag ändå var där, har gått ner till 97,5 kg nu. Gott det. Har uppdaterat tickern.

I övrigt har jag ätit sushi hela dagen. Det har gått kanon hittills men precis när jag började nattpasset måste jag tagit nån bit lite för fort och har blivit tvungen att kräkas. Har mått så fruktansvärt dåligt i flera timmar efter det. Usch och fy. Blev just då dessutom satt i en situation där jag skulle prata med ett gäng testosteronstinna, uppkäftiga tonåringar. Naturligtvis måste jag hålla mig professionell och genomtänkt men allt jag kunde tänka var "jag måste spy, jag måste spy" och fick helt enkelt ge upp hela samtalet. Usch säger jag bara.

Nu senare under natten åt jag mer sushi och det gick helt underbart. Så det var inte sushin i sig, bara hur jag åt den. hoppas jag =) Lite lustigt är det ändå att jag verkligen avskydde inside-out-rullarna innan operationen och tycker de är helt fantastiska nu. Samma med avokadon.

Förresten fick jag ju en väldigt rolig nyhet igårkväll: jag har blivit utvald att vara med i letsdeal's testpatrull! Vet inte riktigt vad det är som gäller, ska få ett samtal om det i dagarna, men jag antar att man får prova på lite olika deals och sen blogga lite om dem. Som klippt och skuret för mig ju, som är letsdeal-tok. Kommer bli skitkul!



1 kommentar:

  1. Vad skönt att du fått förklaring på dina "svimmningskänslor". Håller tummarna på att det försvinner så småningom. Och grattis till viktnedgången.
    Ha det gott.
    Kram

    SvaraRadera