lördag 22 januari 2011

Tråklördag med inslag av hemska filmer

Idag har jag bara legat framför TV:n och kollat på film efter film efter film. Och de är precis lika deprimerande allihop. Finns det en enda skräck/thriller som inte handlar om brutala våldtäkter? Usch och fy. Vart har allt gammalt hederligt splatter och gore tagit vägen? Känner mig ju hemsk som är man just nu..

Måste få tag på nån komedi eller nåt för att lätta upp humöret. Tog tre filmer från nätet utan att kolla upp vad de handlade om och alla hade samma story kändes det som. Snart laddar jag hem my little pony.

Jag sitter här och pimplar vin för första gången på lääääääänge och tänkte se nån ny trevlig film. Nu har jag skickat ut lite mess och frågat vad som händer ikväll för att man tydligen inte ska sitta själv och pimpla vin ;) Får se om nån har ork och lust att ta mig med ut ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar