onsdag 5 januari 2011

Inte så tuff

Igår var det dags för andra passet med min PT.
Det gick bra, men jag kunde inte göra klart mer än 2 övningar som hon ville att jag skulle göra. Resten blev bara gjorda till hälften, sen var min energi slut. Hon pushade precis så långt som är ok att pusha och skrattade MED mig när jag inte klarade av mer just då. Det var så skönt att slippa skämmas för att jag inte har styrkan eller uthålligheten än. Armarna vek sig, knäna vek sig men humöret var fortfarande på topp. Precis så ska träning vara tycker jag.

Mina pass är ganska korta, bara 30 minuter "explosiv styrka" eller vad hon nu kallade det. Men det räcker gott o väl. När jag väl fått upp grundstyrkan lite kan vi fundera på att förlänga passen. Vi ska göra lite prover nästa vecka, fettmätning osv. Kul att ha ett resultat att jämföra mot senare, så man ser att det faktiskt händer nåt!

Hoppas det är början på nåt riktigt bra det här!

Ska fixa en massa idag, bäst att komma igång med det.
Ha det!

1 kommentar:

  1. Jösses vilken skillnad på bilderna du har lagt upp... Helt underbart att se. :)

    Frågan är om du har glömt att uppdatera din "Ticker" eller om du skall gå ner 24 kg till!!!!
    Du ser ju jättebra ut på "Ge-Kå's-bilderna", du får inte gå ner för mycket bara.

    Bra kämpat, och lycka till med din träning med PT.

    Kram

    SvaraRadera