fredag 7 januari 2011

Första solo-passet

Idag körde jag själv i gymmet.
Fattar inte varför jag är så nervös för att träna med en massa främmande människor. Alla är ju bara fokuserade på sin egen träning och ingen bryr sig direkt om folket runtom. Like rats in a maze.

Passet gick kanonbra! Hell yeh, boi! Jag klarade t.o.m av de klurigare övningarna bättre på egen hand. Förstår inte riktigt varför. Kanske inte kunde fokusera ordentligt när jag var tvungen att lyssna på min tränare på de tidigare passen. Eller så har jag helt enkelt fått in snitsen på övningarna bättre nu när jag kört dem 2 ggr med någon som pushar mig och visar precis hur jag ska göra. I vilket fall känner jag redan att det här med att anlita PT är nåt av det bästa jag gjort sen operationen!

Inatt börjar nya nattjänsten oxå. Sweeeeet!! Jag har gjort några lunchlådor under kvällen, massa gottigt. Med mig tar jag min mattebok och ett block. Här ska pluggas! Ska nog ta med mig EN film iaf, för att bryta lite. Nu blir det ett helt nytt liv med jobb, träning och plugg. Det kanske inte låter helt nytt men för mig är det första gången jag jonglerar alla tre på samma gång! Och allt känns hur roligt som helst faktiskt =)

Hoppas alla mår bra och har det gott!
C ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar