söndag 16 januari 2011

Krypningar

Det kryper i hela kroppen på mig just nu. Vill verkligen gå till gymmet men jag har inga rena träningskläder och jag ska dit imorgon bitti. Har varit på promenad och försökt sysselsätta mig men jag bara går fram o tillbaka i lägenheten och pillar med disk och papper och annat skräp.

Och tidigare idag blev jag helt matt och skakig och kunde knappt resa mig utan att bli yr. Kände att jag var tvungen att äta NU NU NU annars skulle jag dö. Och så fort jag hade ätit gick det över. Känner lite psykfallsvarning =P

Brorsan och Nettan var här med sina två små hästar (det kan ha varit stora hundar eventuellt) på en fika nyss oxå, svängde ihop några semlor åt dem. Uppskattat =) Kul att folk kommer förbi och hälsar på, det gillar jag! Mer sånt!

Igår var vi på Tre Indier med Daniels familj. Maten var jättegod! Jag kunde äta av precis allting! Vi tog en sällskapsbuffé och delade den på 4. Massa krydda och alldeles lagom med styrka för min del. De andra tyckte kanske att maten var lite mesig men det var perfa för min del iaf. Jag var ju lite rädd för att jag skulle få en reaktion mot riset, men det hände inte ett smack. Nu tog jag ju väldigt lite ris, men innan har jag ju inte kunnat äta ris alls. Så imorrn ska jag köpa sushi efter träningen!

Hade jag insisterat på att betala för maten hade jag fått brotta ner Daniels moster och hans mamma, de ville verkligen inte höra talas om att någon annan skulle betala för nåt. Det är man väl lite ovan vid. Enda nackdelen var ju att man tydligen inte fick tacka för att de bjöd heller, de lyssnade inte på ett ord jag sa om saken. Men här kan jag tacka hur mycket jag vill, för det är min jävla blogg så tack så mycket för maten Eva och Lotta!

Jag vet att detta egentligen är en bra sak, men jag var ju på gekås ganska nyligen och köpte några par nya byxor. Nu är åtminstone två av de paren redan för stora. Det är inte så de sitter lite snyggt löst sådär utan verkligen hängiga och tomma. No ass at all! Så jag får göra av med dem, knappt en månad efter inköp... fan. Jag har inte ens gått ner vidare mycket sen dess, men jag antar att det är träningen som börjar forma om kroppen lite. I vilket fall känns det lite konstigt. Jag kommer ju inte kunna köpa kläder igen nånsin känns det som. Jag har redan nu bestämt mig för att det inte blir något nytt alls, allt ska komma från myrornas och liknande. Tills jag stannat i samma storlek i åtminstone 3-4 månader. Fånigt att slänga ut så mycket pengar på nya kläder. Jag vill hellre ha de pengarna till Thailand eller tatuering eller nåt sånt kul. Ok, jag kommer inte köpa kallingar eller t-shirts på myrornas kanske, men ni fattar?

Nu ska jag försöka roa mig tills jag somnar. Plugga kanske? Har ju börjat biologikursen nu, ska bli intressant!

C ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar