torsdag 27 januari 2011

Inbeordrad igen

Igår blev jag inbeordrad igen. Jag ville verkligen vara ledig igår eftersom vi skulle ha lite restaurangmys och ta det lugnt och skönt. Men icke. Ordern kom till slut. Det är ju visserligen väldigt goa pengar, så när ordern väl kommer går jag gladeligen in och jobbar. Bokningen var ju bara att flytta till ikväll. Vem vet, man kanske hinner med en bio oxå?

Nu ska jag strax träna och sen ska jag på massaaaaaage! Underbara Martin vet precis vart och hur man ska trycka på folk. Han har gått tryckkunskap han. Får nog ta och berätta om det låga blodtrycket först, han är ju lite noga med hela det professionella och sånt. Det kommer i vilket fall bli helt suveränt skönt. I just know it.

Jag var på medarbetarsamtal med chefen också, och det gick jättebra. Hon tyckte jag hade ledaregenskaper och att jag skulle satsa på att bli chef snart själv. Det rimmar ju inte helt illa med hur jag själv tänker. Dels vet jag att jag har mycket bra idéer och kan inspirera andra mycket, och dels vet jag att jag skulle gilla att faktiskt få vara personen med auktoriteten att avgöra i dispyter. Powerhungry! ;) Näe, allvarligt talat hade jag nog fungerat bra som chef och jag ska kolla upp lite utbildningsmöjligheter inom göteborgs stad.

Nu ska jag göra mig redo för dagen. Tjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar