torsdag 6 januari 2011

Vart ska man landa?

Nu har jag fått frågor av så gott som alla om hur mycket mer jag tänker gå ner och alla blir lika till sig när jag säger att läkarna vill ha ner mig ca 20 kg till.
Det är inte på något sätt MITT mål. Mitt mål är att väga ca 80-85 kg. Eventuellt något kilo mer. Jag vill inte bli en speta, det lockar mig inte det minsta.

Det riktiga målet jag har för tillfället är att platta till magen och piffa upp axlar, bröst och armar. Just nu är mina axlar så löjliga att det känns som att huden ligger direkt på kul-leden. Mina armar är pinnar med hudpåsar runtom och mina manboobs är iofs så gott som borta, men fåfäng som jag är vill jag ha lite mer manlig definition på hela kitet.

Imorrn ska jag ha mitt första träningspass utan min PT, hoppas det går bra =)

2 kommentarer:

  1. Hej på dej!
    Får börja med att säga att du är jättefin på Gekås-bilderna. Är det ditt BMI som läkarna går efter, eller har dom mätt kroppsfett osv? Är det stor skillnad på ditt mål och läkarnas mål? På bilderna ser det ju ut som om du är i mål tycker jag. Ha det gott! Kram

    SvaraRadera
  2. Det är BMI läkarna går efter. Det är väl ca 10kg skillnad på deras mål och mitt. Men jag ska ner ca 10kg till nu, kanske 15kg som mest. Jag har fortfarande kvar en hel del mage och ganska stora lår, det ser man kanske inte så tydligt på bilderna. Sen ska det iofs läggas på en del muskler oxå.

    Hoppas allt är bra med dig!
    Kram

    SvaraRadera